♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Monday, August 27, 2012

Cuti Raya Cuti Pam ~ Not Good

9 Syawal 1433h. Cepatnya masa melompat2 kan. Rasa macam baru je start puasa, tiba2 dah raya dan tiba2 dah 9 Syawal. Isk isk isk. Cepat sungguh..

Harini juga Mama kembali bertugas. Sekolah dah buka semula. 10 hari bercuti, pam pun turut cuti. Teruk betul. Jangan tiru aksi ini ok. Walau bagaimana pun, pam semulajadi tetap menjalankan rutin beliau. hihi.

Harini juga baru start mengepam balik. Melampau sungguh bercuti raya. Tapi sebenarnya takde la raya sakan pun. Tak pergi banyak rumah pun. Cuma malas mengepam saja.


Namun begitu, syukur alhamdulillah susu masih macam biasa. Hasil mengepam pagi tadi kat sekolah boleh dapat 5 oz. Ok la tu, sebab sebelum2 ni 4 oz je. Up la sket 1 oz walau 10 hari x pam, syukur alhamdulillah..


Kurang minum air. Memang itu la masalah Mama sekarang. Bulan pose ke dah raya ke, tetap kurang minum. Mama ni kalau time kerja je boleh komited minum air secukupnya. Hari ni puasa ganti sehari yang terpaksa dikorbankan dek kerana sakit telinga tu, lagi la tak minum air banyak. hihi.

Walau bagaimanapun, Mama berlapang dada dengan banyak mana pun rezeki Allah beri. Bunyamin sudah 1 tahun 2 bulan. Oh, 10 bulan yang masih berbaki terasa sungguh panjang. hihi..

Yang Ini Pun Best



4 comments:

Imaan09 said... [Reply to comment]

sama.. pam saya dah bercuti selama 10hari jugak.. tu y pam pg tadi segan2 nak keluar

mamaiman said... [Reply to comment]

hihi..

NoEn said... [Reply to comment]

pam semula jadi lagi efektif...itu yang bila guna bp dapat 5oz terus tu...hehe

mamaiman said... [Reply to comment]

agaknya la NoEn.. ;)

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥