♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, October 2, 2012

Marathon KURSUS

Eh, dah Oktober ye. Banyaknya nak share di blog tapi kesuntukan masa nak mengadap laptop lama2. Kat sekolah memang tak sempat, di rumah pun sama. Asal malam je, konon nak tidurkan anak2, tapi akhirnya pasti Mama ikut sama tidur Bistu canne?

Minggu ini adalah MINGGU KURSUS. Kami suami isteri marathon kursus. Isnin Selasa Rabu turn Ayah kursus di IPOH. Rabu Khamis Jumaat SABTU Mama lak kursus tapi di sini saja. SABTU? Oh, memang fed up kena kursus pada hari cuti. Takpela nak wat camne kan...

Semalam Mama hantar Ayah di pertengahan jalan. Pastu adik Ayah jemput dan bawa ke tempat kursus Ayah. Tempat kursus Ayah tu kat tempat adiknya study so senang la sikit kan ada orang dalam. huhu.


Petang semalam juga Mama kena ke sekolah ada program 1 Murid 1 Sukan. Mama bawa anak2 bersama. Seronok Adik jalan sana sini di padang luas tu. Abang lak asek melekat dengan Mama sebab malu dengan kakak2. hihi. Walaupun seronot bermain dengan kakak2 tapi mata tetap nak Mama depan mata la kan. Kan memang hobi Adik begitu, Mama mesti di depan mata. hihi.

Mama pun satu hal jugak, dah nak jemput Abang di taska dan terus ke sekolah tapi tak bawak susu Abang. Ketagih la dia dari pagi tak isap botol. hihi. Sian Abang. Merengek2 nak susu panas (dalam botol) dan sibuk nak balik. Tapi setelah dipujuk2 ok je dia. Cuma tangan tak lepas2 pegang baju Mama. hihi.


Oh, Mama tau gambar tak berkaitan. hihi. Adik memang dah mengantuk sangat petang tu tapi ok2 je dia. Terus ke rumah Nenek pastu ambik Cik Ikah dan shopping barang dapur di Tesco. Pastu balik rumah dan tidur. haha. Jam 4.00 pagi Mama bangun iron baju, sambung basuh kain, kemas rumah sket dan kejap lagi nak mandi dan pergi kerja.

Esok nak kursus, baju semua dah iron. Jap gi di sekolah berderet to-do-list nak buat ni sebab esok sampai Sabtu takde di sekolah. pffff... Sabarlah hati, dah nak cuti panjang dah pun kan. Cuti ni boleh la spent time dengan anak2 dan bergumbira kumpul stok ebm yang semakin susut tu.. ;)

Yang Ini Pun Best



1 comments:

NoEn said... [Reply to comment]

letihnya bila asyik kene attend kursus

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥