♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Monday, December 7, 2009

Mainan Iman




.: nama dia Tak, mainan kedua Iman :.


.: nama dia B, Iman paling suka :.


.: beli head support dapat star :.


.: epal Iman tak suka sangat :.


.: piano Iman :.

Kat atas ni semua gambar mainan iman. Mainan pertama iman dah bagi kat Suffian, sepupu iman. Mainan pertama iman teether bentuk pin beso warna biru. Masa Mama beli, iman baru umur 2 bulan. iman tak pandai pegang n gigit lagi tapi Mama yang exited terlebih. Huhu...

Mainan kedua iman Mama beli Tak kat Giant. Masa tu pun iman tak berapa pandai pegang ditambah lagi dengan kepala Tak yang beso. Huhu... Oleh sebab itu, iman cam kurang berminat dengan Tak. Tapi disebabkan takdak mainan lain, layan jela iman oii...

Mainan ketiga ni iman paling suka walaupun masa nak beli tu Mama pikir iman suka ke sebab cam pelik je bentuknya. Kaki dia plak rasanya senang nak tercabut. Mama pikir nanti iman dah besar sikit musti iman kerjakan kaki dia. Huhu... Tapi Mama beli jugak. Beli kat Giant gak. Nama dia B. Tak sangka iman suka rupanya. Agaknya sebab iman dah terror memegang dan menggigit masa ada B ditambah plak dengan warnanya yang terang...

Yang terbaru Mama belikan iman piano. iman tak berapa pandai main lagi sebab kena tekan2. Mama yang beria main tekan2. Sampai Ayah komplen sebab bising. Huhu... Tapi Mama tau nanti iman dah besar sikit iman musti suka sebab dah pandai tekan. Skang ni bila Mama mainkan, iman wat muka pelik. Huhu...







Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥