♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, June 16, 2010

Iman 2009 vs Iman 2010

Salam semua...

setelah agak lama tak bukak citer pasal budak tecit iman ni
arini Mama sesaja suke2 nak tunjuk
iman setahun yang lalu
dengan iman yang dah besa arini

jom layan...

Glitter Words


Glitter Words

agak berbeza di situ ye..
yela..iman sekarang dah besar
dah macam2 ragam dan keletahnya...

gambar pertama matanya pejam aje ye...
gambar kedua bukan saja mata terbukak bulat
bahkan sangatlah aktif
sampai nak snap gambar pon sangatlah susah ye...

sengaja Mama letakkan gambar iman botak
sebab iman telah dicukur kepalanya
tika usia iman 16 hari
dan dicukur kali kedua
tika iman berusia genap setahun...

itulah anakanda Mama
Glitter Words


Yang Ini Pun Best



2 comments:

MAMASYAZA said... [Reply to comment]

iman is sooo cuteee..suka main bedak ekkk

mamaiman said... [Reply to comment]

thanks mama syaza...
bedak sejuk letak kat kepala bagi sejuk after bercukur..
hehe..

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥