♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Monday, July 5, 2010

Feveret Iman


ini merupakan antara aktiviti feveret iman di rumah ye
iman suka main susun kusyen
kalo kat umah opah pengasuhnya lagi haru
iman dan kakaknya main keretapi
daripada kusyen yang disusun panjang2
setakat hari ni iman belum pandai main keretapi lagi la
di masa akan datang taktau la
ngerinya nak menghadapinya
huhu...
sekarang pon Mama sampai dah susut badan
melayan kerenah iman
wah..susut la sangat...




Yang Ini Pun Best



4 comments:

gewecun said... [Reply to comment]

hihih..kesian mama iman kena kemas hihi..

MAMASYAZA said... [Reply to comment]

bab susut badan tu yg paling best

Tinta said... [Reply to comment]

heronya dia..punggah jangan xpunggah..hahaha

syafinas saib said... [Reply to comment]

budak2 mmg mcm ni kot..ingat anak fnas jer suka wt mcm ni..kadang2 geram gak..

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥