♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Friday, December 24, 2010

Ketam Nipah Lagi

Hari ini Jumaat. Ayah cuti tapi gi KL ada urusan yang Mama akan update kemudian beserta gambar. Haha..macam surprise aje bunyinya..

Oleh sebab itu Mama dan Iman tido di rumah Tok Abah. Hari ini Tok Abah beli ketam nipah lagi. Kebetulan Abah Long Iman balik dari Sabah. Makan2 la kami sekeluarga tengahari ni sebelum lelaki2 gi solat Jumaat. Masa kami makan Iman tidur so aman la sikit nak mengadap ketam yang besar2 tu. Hehe..

Sebelum makan Iman main dulu dengan ketam2 tu. Siap letak tali buat macam mainan. Haha.. Jom kita tengok gambar sambil bercerita ye..

ni la rupanya ketam nipah..
ni paling besar..


 aksi2 Iman bersama ketamnya...





Tok Abah ikat semula tal9 yang tercabut..

ketam yang lain letak dalam baldi
kalau semua letak luar jenuh nak kejar..haha..


Yang Ini Pun Best



1 comments:

MAMASYAZA said... [Reply to comment]

sedapkan makan ketam, tapi sebelum dpt makan kena susah2 dulu, tu yg tak beshhh sgt tu

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥