♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, December 7, 2011

Bertugas Masa Cuti

Hari ini Mama perlu ke sekolah menyelesaikan beberapa tugasan yang tertangguh. Menyambung kerja semalam yang masih berbaki. Semalam anak2 Mama hantar ke rumah Tok Abah sebab Achik Ana boleh tolong jaga. Tapi hari ini Achik Ana ada urusan. Terpaksalah Mama hantar anak2 ke rumah Opah pengasuh mereka.

Seperti semalam, rancang nak keluar awal tapi menguruskan anak dan rumah saja dah sampai jam 11.00 pagi. Siap2 keluar rumah dah hampir jam 12.00 tengahari. Anak2 mengantuk. Takpela, tidur di rumah Opah ye sayang.

Hari ini Mama pakaikan mereka dengan baju jalan. Yela, berjalan ke rumah Opah kan. Mama dah siap2 mandikan anak2. Cuma minta Opah tolong jagakan sahaja. Bekalan baju, pampers dan susu juga Mama bawa macam nak jalan2. Sebab di rumah Opah dah tak ada bekalan mereka sebab bercuti panjang kan.

Bekalan Bunyamin tentulah Mama tak lupa. Hari ini sengaja Mama bekalkan 6 botol X 2.5 oz untuk Bunyamin. Sekarang Bunyamin minum 2.5 oz sahaja. Itu pun bukan sekali minum. Berkali2 kena offer baru habis. 


Mama balik jam 3.00 petang. Sebab gi lewat, balik lewatlah. Habis 3 botol sahaja.. 


Yang Ini Pun Best



1 comments:

Unknown said... [Reply to comment]

wahh..cutenyer pin tu..siap bernombor bagai :)

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥