♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, August 4, 2009

Dalam Usia Dua Bulan






Anak Mama makin chubby dalam usia dua bulan ni. Sangat comel. Geram Mama tengok. Pipi tu selalu kena picit-picit dengan Mama. Ketika ini iman dan Mama dah balik ke rumah kita bersama Ayah.













Sengaja Mama solekkan iman comel-comel dan wangi-wangi walaupun duk rumah saja. Mama masih bercuti. Tinggal seminggu saja lagi Mama nak bermanja dengan iman.
















Tak dapat bayangkan bagaimana nak tinggalkan iman sementara Mama pergi bekerja kerana Mama tak pernah berjauhan dengan iman sejak iman discaj wad dulu. Semoga dipermudahkan segala urusan kita kan dik...




Yang Ini Pun Best



1 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

comel baby.. surprise gk tgk blog akak.. coz, name kte same, n kte da cousin name same ngn husband akak.. kebetulan ek..

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥