♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Monday, July 26, 2010

Pembantu Mama

Salam sejahtera...
Happy Monday...

N3 kali ni nak citer pasal kisah dah lama dah..
baru nak hupdate
sebab terlupa..huk huk huk...

alkisahnya aritu stok CD Mama order baru sampai
gini la kotaknya ha...


then orang kanggaroo tu letak depan pintu jela
Mama x larat nak angkut dari lori dia
dah tu... tak sempat nak wat pape
pembantu Mama dah mulakan kerjanya ya...


mula2 tengok dulu design yang sampai
betul tak dengan yang diorder




pastu sesi mengeluarkan CD dari kotak
sian Mama kena wat sorang2 kan
iman tolong la..



tanpa menghiraukan keadaan sekeliling
iman meneruskan tugasannya
nampaknya dah semakin banyak CD dikeluarkan ya..



fuhh.. penat dah keluarkan CD
gi main kereta pulak la..

eh.. eh.. pembantu Mama ni wat kerja sekerat jalan la pulak..
isy.. isy.. iman.. iman..

itulah alkisahnya bila stok baru sampai
insya-Allah minggu ni sampai lagi stok baru
nanti Mama update lagi
gelagat pembantu Mama tu yer...

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥