♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Monday, August 30, 2010

Iman Berus Gigi

Salam sejahtera...

arini...
buat pertama kalinya

iman berus gigi !

hehe...
baru umur setahun 2 bulan
dah blaja gosok gigi ye iman...

sebenarnya Mama pun tak pasti
bila masa paling sesuai nak start ajar iman
memberus gigi...

tapi disebabkan gigi iman dah banyak
depan ada 8 batang
baru tumbuh gigi kcip kiri kanan serentak

iman pulak dah makan macam2..
Mama rasa kalo x berus nanti lekat makanan lak..

oleh sebab itu
Mama ambik inisatif ajar iman
memberus giginya sendiri...

1st time iman berus gigi tadi
mukanya kerut2 ala2 pelik..
Mama soh iman pegang sendiri berus giginya
pastu Mama ajar pelan2 gosok gigi

tapi iman tanak bukak mulut luas2..
dia bukak sikit jerk..
dapat gosok bahagian depan giginya jerk..
pastu lelama langsung tanak bukak
dia rapatkan bibir dia rapat2..
jenuh Mama kepit pipi dia soh bukak mulut
tapi dia ketap rapat2 bibirnya

belen2 ubat gigi yang masuk mulut dia
dia telan..hehe..

takpela iman..
ni kan 1st time iman gosok gigi..
esok kita belajar gosok gigi lagi ye sayang...

ni la ubat gigi dan berus gigi iman
comel tak?...


Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥