♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Friday, August 6, 2010

Tok Abah a.k.a. Babah Iman

Salam sejahtera...

arini nak citer pasal iman lagi
iman ni cucu Tok Abah
kalo balik umah Tok Abah
mesti nak dukung

kalau malam2 tanak tido dengan Mama
nak Tok Abah dukung
Tok Abah dalam ngantuk2 pon dukung la bawak jalan
nak keluar umah lak tuh


ala..Mama tau kenapa iman sayang Tok Abah lebih
sebab Tok Abah tak marah
kalau iman nak watpe pon
nak tarik ke nak tolak ke nak panjat ke
nak main pasir ke nak jalan tak pakai kasut ke
semua Tok Abah bagi buat
tu pasal la iman sayang Tok Abah...


iman panggil Tok Abah
"babah"
sebab tak reti nak sebut "Tok Abah"


iman memang manja dengan Tok Abah
Tok Abah pon kalau iman tak datang
mesti tanya kat Tok Mama
"Ahmad Iman tak datang ke hari ni?"
Tok Abah panggil iman "Ahmad Iman"


tengok jela aksi2 iman dengan Tok Abahnya
manja bukan main
Mama takde pon takpe kalau dah ada Tok Abah...

Yang Ini Pun Best



1 comments:

MAMASYAZA said... [Reply to comment]

atok mana le yg tak sygkan cucunya. lebih kurang ayah akak le jugak, demi cucu sanggup buat apa saja

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥