♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Friday, October 8, 2010

123..

 Salam sejahtera...


Diam tak diam..rupanya follower Mama dah mencecah 123 orang dah. Aisyh..cam santek la plak nombor 123 tuh kan.. Hehe..


Seronoknya Mama bila ada ramai kawan. Boleh bertukar2 maklumat, bertukar2 pengalaman dan boleh belajar lebih banyak lagi dunia IT nie. 


Mama suka ada kawan2 yang turut memegang title 'Mama' sebab boleh sharing info tentang parenting atau sekurang2nya membaca coretan2 kenangan mereka.


Tak kurang juga yang masih single mingle gitu.. Blog adik2 yang masih muda belia nie pun Mama suka terjah untuk cari info atau gosip2 yang hot2. 


Atau Mama boleh try tutorial mereka tentang nak tempek itu ini dalam blog kesayangan Mama ni. Kalau nak harapkan Mama punya ilmu, memang tak sampai la ke tahap nak menggodek2 kod2 yang memeningkan kepala itu. Haha...


Di kesempatan ini, Mama nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua follower Mama yang setia meninggalkan jejak dan komen2 kat entri Mama. Jangan serik singgah lagi yer...




Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥