♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Thursday, December 9, 2010

Cabaran : Day 08

Day 08- Short term goals for this month and why.


Target :
Erm..jangka pendek ye.. Memandangkan sekarang ni cuti sekolah, Mama bercadang nak kemas rumah dan lipat kain. Juga memasak. Konon2nya nak jadi surirumah la plak kan. 


Sebab :
Masa kerja memang Mama tak menang tangan nak buat semua. Yela, Mama ni bukanlah superwoman kan. Mungkin ada di kalangan pembaca ni yang bekerja tapi dalam masa yang sama rumahtangga pun terurus, masak hari2 kan. Tapi bagi Mama ni, cuti sekolah la waktu terbaik untuk Mama bagi perhatian penuh pada rumahtangga. Haha.. Adakah alasan orang malas? hehe..


Tapi memandangkan tahap kesihatan Mama yang agak kurang memuaskan, Mama taktaulah Mama boleh capai ke tak target tu. Insya-Allah nak cuba juga. Ada lagi lebih kurang sebulan cuti Mama kan...


Go Mama Go !!!


Yang Ini Pun Best



2 comments:

MAMASYAZA said... [Reply to comment]

sama la cam akak ni, kalo ikutkan hati, bersemangat waja, nak settlekan semua kain yang tak berlipat, n nak mendobi semua kain baju, nak vacuum umah, mop lantai, biar berseri seri ckit, tp apakan daya tak tercapai semuanya, tangan ada 2 je...hehehe

mamaiman said... [Reply to comment]

yela kak..time cuti2 sek la konon2 nak setelkan semua kerja..tp dah badan x sht lak..

ni pun alhamdulillah baru pas melipat kain baju yang menggunung sampai sakit2 pinggang ha..hehe..

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥