♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Thursday, December 23, 2010

Dating Tanpa Anak

Hari tu kan, Mama teringin nak makan Pizza Hut. Maka di petang hari lepas balik kerja, Ayah pun bawak Mama gi makan Pizza. Yeay..bestnyer.. Yang lagi best Iman takde sebab duk umah Tok Abah. Maka Mama pun berdua-duaan jela dengan Ayah. Haha.. Sesuatu yang lama tak buat...

Sementara tunggu pizza siap sempat la posing2 manja kan. Ngeh ngeh.. 

selesa sangat makan kat sini lebih2 lagi tanpa Iman..yeehaa..

deco baru ni..dulu tak cantik camni..

konon2 manja la kan..

Ayah yang susah nak posing

Yang Ini Pun Best



1 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said... [Reply to comment]

romantis g2... suker :p

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥