♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, January 12, 2011

Iman Junior @ 16 Week

Minggu ni Iman Junior dah masuk 16 minggu. Dah masuk 4 bulan. Yuhhoo..seronoknya Mama. Rasa macam kejap je dah 4 bulan. Rasa2 macam ngandung kali ini terasa cepat masa berlalu.


Sekarang dah Januari, nanti Februari, Mac, April - celebrate besday Ayah, Mei - celebrate besday Tok Mama, hari guru, pastu dah Jun. Bestnye.. Mesti tak terasa masa berlalu bila diisi dengan telatah dan kerenah Iman Bukhari. Jun celebrate besday Abang Iman sekali dengan adik ke atau belum kuar lagi ek?...


Pada minggu ke-16 ini, Mama dah mula merasakan pergerakan halus dalam rahim Mama. Adikkah itu? Owh..bahagianya menjadi seorang Mama. Kadang2 adik jadi mengeras, padahal kecik lagi tu.


Masa Abang dulu Mama mula merasakan pergerakan pada minggu ke-19 atau 20 camtu. Mungkin lebih awal lagi sebenarnya cuma maklum sajalah anak sulung, tak dapat trace secara tepat. Kali kedua ini lebih berpengalaman la kengkunun.. Hehe..


Seronot..seronot..bila dah mula rasa baby gerak dlm perut. Hehe..


Yang Ini Pun Best



2 comments:

ibu MZW @ farah idayu said... [Reply to comment]

ermm..rindu masa ngandungkan zaliqha..huhu~ skang dah kempis balik peyut ni. memang pengalaman semasa hamil amat menyeronokkan..enjoy it while u can ;)

eima said... [Reply to comment]

wahhh congrats ...
iman dah nk dpt adek dah

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥