♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, January 11, 2011

Semua Besi

Lepas hantar Abah Long ke KLIA, kami makan2 di Dengkil. Gambar masa makan tak sempat snap sebab kecoh mengejar bebudaak main nasik dan air. Haha...

Pastu kami solat di Masjid Besi. Kereta Tok Abah follow je kereta Abah Iman sebab memang taktau jalan pun. Haha.. Dulu2 mereka kerja kat area2 sini sebelum bertukar kerja ke Melaka. Sebab tu mereka arif dengan jalan2 di sini.

Kat masjid ni mak2 ni ambik kesempatan la mandikan anak. Mula2 bebudak je mandi. Last2 semua mandi untuk menyegarkan badan. Gilir2 la kan. Jenuh mengejar si Iman dan Aisyah sebab kawasan solat muslimah sekali dengan muslimin. Takde border2. So memang luas dan lapang. Bebudak tu memang seronok sangat la. Dok ingat kawasan permainan. Haha.. Orang semua tengok..

Sambil tunggu giliran mandi, sempat snap sikit2 gambar dalam dewan solat di Masjid Besi.

siling yang cantik dan unik
siling ke kubah ek?

 cantik dan tinggi..
tengok muslimah solat sekali dengan muslimin tanpa border


sian Aqil dah penat dan ngantuk

pemandangan dari luar masjid
gelap tapi still boleh nampak kan


Tok Mama dan Aqil yang dah wangi...
kengkonon nak berlatarbelakangkan masjid
tapi gelap..haha..

Seusai solat kami bertolak pulang ke Taiping lebih kurang jam 10 malam kot. Berpisah la dengan family Kakak Aisyah. Mereka gerak ke Melaka. Sampai rumah lebih kurang jam 1 pagi. Iman ketiduran sepanjang perjalanan...

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥