♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Saturday, February 12, 2011

Malam Tanpa Iman

Baru beberapa minit, Mama terasa sunyi tanpa Iman. Malam ini buat pertama kalinya setelah 1 tahun 8 bulan berlalu, Mama tidur TANPA IMAN. :(

Walaupun Mama terpaksa bersengkang mata sebab adakalanya Iman meragam dan tak lena tidur, walaupun Mama terpaksa bangun malam semata2 nak buatkan susu Iman, adakalanya 2,3 kali Iman nak susu... tapi Mama rela daripada tak melihat Iman di depan mata.

gambar terbaru Iman
baru diambil tadi masa makan durian di rumah Tok Abah

Alkisahnya... family Nenek nak ke rumah Paklong malam ni. Ajak kami sekeluarga sekali tapi Ayah pulak pening kepala. Disebabkan kehadiran Ayah adalah amat penting dalam perjumpaan keluarga ni, terpaksa la Mama melepaskan Iman ikut family Nenek malam ni dulu. Mama akan menyusul kemudian naik motor. Gara2 tak muat kereta, terpaksa la adik2 Ayah bawak kereta Ayah malam ni.

Mama memang sedih melepaskan Iman walau hanya malam ni saja. Yela, dah la kalau hari kerja Mama tinggalkan Iman, hari cuti pun Iman duk dengan orang. Sedihlah Mama. Tapi nak buat macamana, dah terpaksa.

Lagipun Mama sengaja kuatkan hati sebab nanti Mama kena terima kenyataan akan pisah jugak kejap2 dengan Iman bila Mama masuk hospital nanti. Mungkin juga hubungan kami terpaksa "renggang" sikit bila dah ada adik nanti. Saja Mama nak cuba tengok keadaan Iman malam2 tanpa Mama.

Doa Mama semoga Iman ok2 saja di sana. Esok Mama jumpa Iman ye sayang... Tidur lena malam ni ye... |

Mama sayang Iman...


Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥