♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Friday, March 25, 2011

Sape Nak Header & Watermark Cute?

Seperti yang semua sedia maklum (ecewah..macam la ko glemer ek..), selain blog peribadi, Mama juga mempunyai blogshop. Macam iklan sticky entry kat atas tu la kan. Kalau nak tengok2 produk jualan Mama leh la klik www.aimnaonlinestore.blogspot.com ye... ;) (sempat promote tu..)

Blog tu memang mengiklankan produk jualan Mama saja. Sebab insya-Allah produk jualan Mama sentiasa in stock. Terfikir jugak nak letak header macam blog peribadi kan. Mama order lama dah daripada Jiya ni. Tapi disebabkan banyak tempahan yang beliau terima, kena la Q kan.

Akhirnya setelah lama menanti, siaplah juga header dan watermark Mama itu. Yahoooo... Seronok sungguh.. Terus tempek di blog.. Inilah dia sample header blogshop Mama...

cute tak? cute tak?

Jiya memang pandai lukis kartun. Semua hasil kerja tangannya cute2, cun2, kreatif2... Kalau nak tengok hasil2 beliau boleh la gi visit http://littlecolourshop.blogspot.com/ Kalau nak tempah pun boleh, ikut tahap kesibukan beliau la... ;)

Ok, kat bawah ni pulak watermark Mama. Saja ngengada tempek kat gambo nikah kan. Ngeh ngeh ngeh... Tak seswai... ;) Ada tulisan warna hitam dan pink. Ikut kesesuaian gambar yang kita nak tempek tu la ye...

contoh watermark pink & hitam yang dah ditempek kat gambar

Harga header dan watermark yang ditempah adalah mengikut tahap kesukaran nak buat ye. Juga mengikut bilangan kartun, aksi kartun dan background. Macam header Mama tu, background simple je Mama request. Watermark pulak Mama request nak kartun yang sama dengan header dan berbentuk bulat. 

Memang cun la.. Puas hati sesangat.. Nanti kalau ada ongkos lebih nak order untuk blog ni pulak. Mungkin nak order watermark sekali kot. Saja nak tukar selera kan... 

Thanks Jiya... ;)


Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥