♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Sunday, May 22, 2011

Farmville Ku

Minggu ini lebih suram daripada minggu2 sebelum ini. Kalau ikut perancangan awal, minggu ini adalah minggu yang berst untuk family kami sebab nak jalan2. Tapi kita hanya merancang, hanya Allah yang berhak menentukan.


Oleh sebab semua plan tak menjadi, benda lain pulak yang jadi, maka Mama duduk2 saja di rumah buat kerja2 rumah. Lipat kain, lipat cd2 Iman, susun dalam almari, kemas rumah dan online saja.


Mama suka main farmville. Pernah cerita dalam entri2 terdahulu. Oleh kerana punya banyak masa, Mama ubahsuai ladang Mama sebab dah serabut je nampaknya. Lagipun boring dah tengok susun atur camtu kan. Jom tengok jela.. ;)

pemandangan keseluruhan ladang

haiwan ternakan

pokok2 tanaman Mama

rumah hijau dan taman kecil

mastery board

garaj, kincir angin dan barn

kedai roti, kedai kraf dan gerai jualan hasil tanaman

air ballon untuk travel ke ladang lagi satu..tu nanti2 Mama update ceritanya..

sebahagian haiwan ternakan lagi

kadang2 untuk haiwan ternakan

Mama... ;)

Yang Ini Pun Best



1 comments:

Yanty Lee said... [Reply to comment]

cantik nya FV sis! add me kat FB leh berjiran ..

FB : ALady NamedYanty

Tq, keep in touch!

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥