♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Monday, May 16, 2011

Iman Kreatif ;)

Sila tengok gambar yang pertama ini. Ini adalah kerusi meow Iman Bukhari.



Dan sila tengok pula gambar seterusnya ini. Ini juga adalah kerusi yang sama tapi err.. err.. apsal nampak lain macam je kerusi ni ek...



Kelihatan tempat duduknya senget kan. Tak betul2 melekat antara kedua-duanya.



Jom tengok dari tepi pulak. Kelihatan kakinya senget benget kan. 
  

Dari sudut pandangan lain lebih jelas kelihatan kaki kerusi ini adalah senget dan tempat duduknya adalah tak melekat antara keduanya.

Inilah hasil kreativiti Iman. 

Satu hari, Iman senyap je kat dapur. Mama pulak sibuk buat kerja rumah dan tak perasan apa yang Iman buat. Bila Mama pergi dapur, Mama tengok kerusi ni dah camni gayanya. 

Mama tanya Ayah siapa yang buat. Takkanlah Iman pandai buat camni kan. Ayah cakap Iman la yang buat.

Laa... yeke.. Kreatifnya Iman. Dia boleh bagi kerusi tu tegak camtu. Hehe.. Memang kelakar tapi kreatif kan. Terus Mama snap gambar untuk diabadikan sebagai kenang-kenangan bila Iman dah dewasa kelak... ;)

Sekarang Mama dah letak kerusi ni kat atas almari tinggi2 tak bagi Iman main dah. Bukan sebab apa, Iman suka hempas kerusi ni ke lantai bagi bercerai semua part kerusi ni.

Pastu dia seronok dan biarkan bahagian2 kerusi ni berterabur merata2. Kesian betul Mama tengok kerusi meow Iman jadi cacat camtu. Baik Mama simpan untuk adik2 Iman pulak. Atau mungkin boleh digunakan semula bila Iman dah besar sikit dan dah faham erti sayangkan barang2 kan... ;)



Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥