♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Thursday, July 7, 2011

Anak Siber

Hobi Abang Iman adalah tengok bajak, lori, keretapi kat laptop. Pantang la Mama nak mengadap laptop kejap, mesti Abang Iman duduk atas riba Mama mintak nak tengok feveret2 dia tu.

Biasanya bila Abang Iman dah mintak2 camtu, Mama tau dah memang takleh teruskan apa2 kerja dah kat laptop. Kena 'serahkan' laptop tu kat Abang Iman la. Ops.. dah tentu la dengan pemantauan Mama atau Ayah kan.

Bebudak zaman sekarang dah makin bijak. Hanya dengan memerhati atau mendengar saja, mereka dah boleh aplikasi. Mungkin Abang Iman selalu tengok Mama atau Ayah mengadap laptop, lama2 dia pun nak mengadap laptop jugak. Pastu tangannya pandai pulak main2 cursor dan keyboard tu. Cumelll je tengok jari Abang Iman.. ;)

Abang Iman yang khusyuk mengadap laptop




Yang Ini Pun Best



1 comments:

nur farahin binti sulaiman said... [Reply to comment]

pandai abg iman tgk laptop.. kecik2 dah pandai..=)

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥