♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, July 6, 2011

Iman Bukhari & Aisyah Aqilah

Malam Sabtu lepas sepupu Iman, Kak Aisyah balik rumah Tok Abah. Saja2 balik kampung bercuti. Lama dah diorang tak balik. Kak Aisyah ni pun adalah anak susuan Mama... ;)

Hari ini Kak Aisyah dah nak balik Melaka. Pagi tadi sempat la dua beradik ni main motor sama2. Kalau tak asyiklah bergaduh saja. Mana taknya, Kak Aisyah manja, Iman pulak suka menyakat. Memang dah kena la sangat kan.

Nanti taktau bila pulak nak riuh rendah camni lagi. Bingit telinga, bising jugak dengan suara2 terjerit sana sini melarang itu dan ini, tapi itulah kemanisannya dalam keluarga kan. 

Pasti dirindui.

gelagat dua beradik main sama2
Ahmad Iman Bukhari & Aisyah Aqilah

ops.. sila abaikan tilam bantal orang dalam pantang itu ye ;)



hero Malaya bawak aweks ;)


Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥