♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Sunday, September 18, 2011

Bila Mama Tak Sihat

Semalam family sebelah Ayah datang bertandang ke rumah. Jalan raya la kan. Dalam keadaan kesihatan Mama yang tak berapa ok ni, kureng sket la layanan. Nasib baik Ayah banyak membantu. Ada la sket2 persiapan dilakukan seperti mengemas rumah yang macam tongkang pecah itu. Huhu. Itu pun kain baju bertimbun tak sempat nak lipat sebab Mama sangat tak larat.

belum cukup korum lagi ni
ada lagi yg belum sampai ;)

Sebenarnya 2 hari sebelum raya lagi Mama dah mula selsema. Tapi rasa cam ok2 je la lagi. Jumaat baru rasa badan berat, hidung berair sentiasa, bersin jangan cakap la. Kesian anak2. Dorang pun turut selsema jangkit dengan Mama.

Acara makan2 kami berlangsung dalam suasana yang best. Sambil sembang2 dan tengok tv. Pas makan baring2 lak. Tak lama pastu dorang pun balik sebab nak jenjalan tesco lak katanya. Mama dan family tak larat la nak join sebab kepala berdenyut2.

abang yang eksaited ramai orang kat umah


Malam tu Mama tak tahan sangat rasanya. Tak makan ubat apa2 sejak mula selsema sebab takut efek kat Bunyamin. Kan Bunyamin g6pd so bukan sebarangan ubat Mama boleh telan disebabkan Bunyamin menyusu badan.


Malam tu Ayah bawa kami ke farmasi beli ubat selsema. Alhamdulillah pas makan ubat baru la rasa leh bernafas dengan baik dan hidung dah kurang berair. Sakit kepala juga hilang. Malam tu pas anak2 tido Mama turut tido lena sampai pagi...






Yang Ini Pun Best



1 comments:

Tinta Ana said... [Reply to comment]

alaa..nape abang kurus dah ni..haish~ Ingatkan anak sape td kurus dan tak nampak muka.haha

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥