♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Thursday, September 15, 2011

BF Journey @ Tempat Kerja : Day 4

Malam tadi lebih kurang jam 12.00 tengah malam masa Mama nak masuk tidur rasa2 kepala Bunyamin agak panas. Cek suhu 37.8! Adik demam! Bagitau Ayah, Ayah cakap tengok esok camne. Malam tu pun Bunyamin tidur dengan tak selesa. Kejap2 bunyi kejap2 mengerang kuat tapi mata pejam. Mama suakan susu pun Bunyamin macam tak larat nak hisap.

Bangun pagi badan Bunyamin semakin panas. Mama tak sampai hati nak tinggalkan Bunyamin dengan Opah tapi terpaksa kuatkan hati. Mama gi sekolah kejap, kul 11.00 Mama minta balik nak bawa Ayah dan anak2 ke klinik. Lega juga demam abang dah kebah. Walaupun masih merengek2 tapi lega sebab dah tak demam.

si kecil yang demam buat pertama kali dalam hidupnya

Pagi ni Mama bangun jam 5.00 pagi. Sempat jugak pam dan direct feed Bunyamin sebelum gi kerja. Merengek2 Bunyamin. Abang tinggal dengan Ayah arini. Oleh sebab  Mama nak minta balik awal so Mama tak tambah ebm Bunyamin. Baki semalam ada 6 oz Mama rasa cukup untuk Bunyamin.

Di sekolah Mama mengepam sekali saja sebelum balik. Sebab balik awal kan. Alhamdulillah dapat juga 2 botol. Pas mengepam gegas2 balik. 

Ambil Bunyamin jam 11.00 pagi, belas sungguh melihatnya dalam buai, merengek2, mengerang, tak selesa nak tidur dek demamnya itu. Opah cakap habis sebotol je. Botol kedua habis 1 oz saja. Masih panas dan Mama bawa balik kot2 nanti Bunyamin nak tapi habis 1 oz je lagi dan akhirnya terpaksa buang 1 oz. Sayangnyeee...

Petang tu Mama bawa Ayah dan anak2 ke klinik. Mama doa banyak2 moga kesihatan Mama tak drop sebab nak jaga keluarga yang sakit ni. Mama kena jadi superMama.. ;)

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥