♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, December 20, 2011

Sampai Terlupa Baru Sampai...

Tadi tiba2 posmen hon hon. Biasanya kalo posmen tak penah hon. Hantar je surat pastu pegi umah lain lak. Pelik jugak. Cepat2 pakai tudung dan kuar rumah. Ada sampul surat kecik dialamatkan kepada Mama.


Hairan sangat tau. Rasanya takde order apa2 sebelum ni. Apa lah yang Mama dapat ni. Menang peraduan ke apa tah. Belek2 jugak. Sekali tengok alamat penghantarnya, terus senyum dan baru teringat. haha.


Cepat2 buka dan tengok isi dalamnya. Pasti comel secomel gambarnya masa Mama nak beli dulu. Lama dah beli ni cumanya ia akan dihantar selepas tamat promosi. Mama pun tak ingat bila tarikh akhir promosinya.

Inilah dia..

comel kan...
opss.. si merah itu sekadar hiasan ;)

Ni kalau Ayah baca entri ni mesti geleng2 pale. haha. Ala, pendrive lama hilang la anak murid curi. Lagipun Mama beli ni kat milkadeal, murah je. Kat sini semua pun memang murah2 aje. Tapi promosi ni dah berakhir. Sepatutnya aritu masa tengah promosi la Mama kena hebah2kan kan. Mana tau anda pun berminat. Isk, xpe2.. nanti kalau ada lagi yang Mama berkenan or promosinya menarik, insya-Allah Mama buat entri..

Seronoknya dapat beli. Boleh la eksen dengan Ayah. *eh* haha...

 
RM54 instead of RM89 for Limited Edition 8GB USB Drive 
+ Free Delivery within Peninsular Malaysia from USB Boy


Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥