♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Thursday, March 29, 2012

Kau Pergi Jua...

Hari ini hari Khamis, 29.3.2012. Hari sedih. Tak sanggup nak cerita panjang lebar. Biarlah gambar bercerita.. :'(


Bunyamin bersama Achik Adam di atas FZ6R buat terakhir kalinya


anak2 Mama bergambar kenangan dengan FZ6R

"sian Ayah dah takde motor"
kata Abang Iman

detik perpisahan makin hampir

nenek siap usap2 lagi si kuning



dan akhirnya...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

kau pergi jua FZ6R....
moga kau dijaga baik sepertimana ketika kau bersama kami
masih segar di ingatan saat pertama kali kau menjadi milik kami
kini kau tiada lagi...

inginkan sesuatu perlulah melepaskan sesuatu
maka kami rela melepaskanmu supaya dirimu lebih bermakna bersama yang lain
sayang kamu..

:'(


Yang Ini Pun Best



4 comments:

Imaan09 said... [Reply to comment]

jual ka sis..wahhhh.. sgt smart laa motor tu!

mommyYen said... [Reply to comment]

serupa bumblebee tp versi motor...ehehe

mamaiman said... [Reply to comment]

dear mama iman09, ye jual la dear.. sob sob.. :'(

mommy yen, hihi, ada jgk superbike yg digelar bumblebee tp bkn yg ni..

McNa said... [Reply to comment]

huhu
ingat saper yg pegi..suspen..
salam kenal ye
http://sharecrite.blogspot.com

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥