♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Saturday, January 12, 2013

Ada Apa Dengan DURIAN Crepe?

Taktau sebutannya camne. CREPE tu sebut macam krep ke krip tah. Tak kisah la camne sebutannya yang penting camne rasanya.

Tiba2 macam kalut sangat kat fb dok cite pasal durian crepe ni kan. Sedap sangat ke tah. Macam Mama ni takde la sampai teringin nak try ke apa. Sebab Mama memang makan durian, dan memang hantu durian pun masa kecik2 dulu, tapi kalau durian tu dibuat eskrem ke apa ke Mama kurang sikit la.

Kalau kuah durian ok lagi. Sebab tu takde rasa teringin durian crepe ni. Tapi aritu tiba2 Ayah bawak balik. 2 pek pulak tu. Mula2 rasa macam nak muntah pun ada sebab krim dia tu macam penuh dalam mulut.


Tapi tah camne try 2,3 kali rasa sedap pulak. Sampai mintak Ayah order lagi. huhu. Sedap pulak rasanya. Ni duk cerita pun rasa terliur je. Untuk kudap2 boleh la. Kalau nak makan banyak2 sekaligus tu mungkin muak jugak.

Sape tak penah try, try la.. Mungkin memenuhi selera anda.. ;)

 

Yang Ini Pun Best



1 comments:

Dunia Syaffa said... [Reply to comment]

macam sedap aje, saya juga hantu durian
bestlah coba makan baru

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥