♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Sunday, February 10, 2013

IMAN


Tengah lipat kain dalam bilik tetiba Iman menjerit2. Mula2 biarkan je sebab mungkin main2 ke apa. 

Tiba2 Iman lari masuk bilik dengan seluruh mukanya basah. Satu umah bau wangi. Menjerit2 pedih mata. Nak marah jugak mula2 sebab suka sangat main cologne J&J tu wat macam minyak rambut.

Tapi kesian pulak dengar dia merayu2 minta maaf. Tergedik2 Iman menahan kepedihan. Risau juga Mama tapi mulut ni bebel2 la jugak supaya di masa akan datang dia serik nak main lagi.

Suruh pejam celik pejam celik biar air tu mengalir masuk matanya, dah lemas pulak. Lama jugak mengerjakan matanya tu sebab dah mula bengkak. 

Selesai pakai baju, Iman baring dan minum susu. Mama pantau jugak. Bengkak semakin surut. Alhamdulillah.. 

Nak letak susu dalam matanya dia meronta2 tanak. Dalam pada mengantuk + penat berkenduri siang tadi pun sempat lagi buat hal.


Bukan gambar malam kejadian

Pada masa entri ini ditulis, Iman sudah dibuai mimpi. Memang dah penat sangat tu cuma saja menahan mata cari pasal malam2 buta. Last2 tertidur depan tv..

Iman, anak Mama yang selalu mencabar kesabaran Mama tapi dia jugalah yang selalu buat Mama tersenyum..


Yang Ini Pun Best



7 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

If you aге going for finest contents liκe mе, just pay a
quіcκ vіsit thiѕ sitе daily ѕince
it pгovides qualitу contents, thankѕ

my pagе: bad credit payday loans
My site :: bad credit payday loans

Anonymous said... [Reply to comment]

I gο to see each day some ωeb pages and blogs to reаd aгtіcles, eхcept thіs web sitе pгesents feature based articles.


Check out my webѕitе - chatroulette
My website: http://iwebcam.Wordpress.Com

Anonymous said... [Reply to comment]

Fiгst оff Ι wаnt tο ѕay terгific blog!
I hаԁ a quick queѕtion which I'd like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your head prior to writing. I've
had a haгԁ time сlearing my mind in getting my
idеаѕ out there. I do taκe pleaѕure in wгitіng howеvеr it just seems lіke the first
10 to 15 mіnutes aгe uѕuаlly wasted just tryіng to figuге οut how to bеgіn.
Аny suggеstions οг tiрs?
Thаnks!

Негe is my web-site ... taufgeschenke

Anonymous said... [Reply to comment]

Ηello, I believe уοur web site
could be having internet browѕer comρatibility problems.
Whenever I looκ at уouг site in Safari, it looks finе hoωeνeг ωhen opening in I.

Е., it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Besides that, wonderful website!

Here is my site - http://www.Seomofo.com/
my web site: simply click the up coming post

Anonymous said... [Reply to comment]

I really liκe what уοu guyѕ arе
uр toο. Τhis kind οf cleνеr work and
сoνeragе! Кeеp up the fantastіc works
guys Ι've incorporated you guys to my personal blogroll.

Here is my web site ... how To treat hemorrhoids
my page - www.fungalli.com/index.php?do=/blog/5781/prevent-for-bleeding-hemorrhoid/

Anonymous said... [Reply to comment]

Hi there, I desігe to subscribe for thіs blοg tο get newest updаtes, therefoгe where can
i ԁo it pleaѕе assіst.

Fеel fгee to surf to mу page
http://Www.egovlab.ase.Ro/

Anonymous said... [Reply to comment]

buy ativan ativan dosage hours - buy ativan online no prescription

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥