♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Sunday, March 17, 2013

Cerita Selepas DIET

Ergghhh.. nape malas sangat update blog ni? Bukan takde idea, banyak je nak cerita sebenarnya tapi tahlah, bila ngadap laptop idea hilang.. huhu..

Entri diet tu pun sebab auto punblish. Boleh la selamatkan keadaan dari duk bersawang kan. huhu..

Ok, untuk pengetahuan semua, sekarang ni Mama tak diet seketat mula2 aritu dah. Dah ambik nasik tapi dalam kuantiti yang terkawal. Gula, tepung pun ambik dalam kuantiti yang terkawal. Air je selalu kurang tau. ish ish..

Apa yang Mama perhatikan, perubahan pada diri Mama adalah muka nampak runcing sket berbanding sebelum ni memang bulat. huhu. So nak snap pic muka sendiri tu takde la teragak2 sangat kan. Kalau sebelum ni sorry to say la ye kalo nak snap pic sendiri. hihi..

ok, ada sedikit keyakinan snap pic sendiri walau sedikit menyorok belakang anak.. huhu..

Pastu sekarang ni Mama tak boleh dah makan banyak2 sekaligus. Rasa perut cepat penuh dan kalau terlebih makan mesti sakit perut. haha. Tah le, taktau kenapa jadi camni. Mungkin ke sebab diet yang Mama amalkan aritu? Sebab Mama ni jenis susah jugak nak memerut ni. kadang2 2 hari sekali je tapi sekarang ni tiap2 hari kot. huhu.

Ramai juga kawan2 yang perasan perubahan inch Mama ni. Tapi idok le nak kata kurus sangat. Target Mama 60kg pun belum tercapai. Memang ada rancangan nak diet ketat balik tapi asyik tewas je. huhu.

Mana tak nye, tiap2 minggu meeting sana sini ngalahkan boss je. Bila meeting ada jamuan kan. Eh, tapi Mama tak makan pun jamuan meeting tu. Ala, nak bagi alasan apa ek. huhu. Ok, alasan nafsu la senang kan.. huhu..

Lagi seminggu je nak cuti sekolah. Tapi cuti pun seminggu je. Namun tatap ku bahagiaaa bila coti.. huhu.. bleh berehat di rumah dengan anak2, masak2, kemas rumah.. oh heavennyaaa...

Ok, jumpa next entri.. ;)

Yang Ini Pun Best



1 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

Нi thеre, I enjοy reading thrοugh your post.
I lіke to write a little comment to suppοrt you.


Нavе a look аt mу ωеblοg - small loans

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥