♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Sunday, March 10, 2013

DIET : Day 7

Harini ari ke 7. Sangat mencabar bila berdiet di hari cuti. Kenduri sana sini. Bergelora nafsu makanku. huhu.

Pagi ni masak siap2 brekfes sebelum kuar gi kenduri. Ada 2 kenduri. Tapi nasiblah bukan kenduri kawen macam semalam. Pagi ni buat nasik goreng untuk suami dan anak2. Tergoda la jugak sket2 masa suap anak2 makan tu. Nasik goreng adalah feveret ok. huhu.

Alhamdulillah tak terjebak makan nasik goreng. Cepat2 minum ALSD2, minum air. Wat kerja rumah sket baru brekfes. Brekfes apa? Haa..

Sup bayam + Ayam

Malam tadi kan Bunyamin makan dengan berselera sekali. Pagi ni Mama masak lebih la sikit. Seperti yang dijangka Bunyamin makan dengan selera sekali walaupun baru selesai makan nasik goreng. huhu.

Seleranya dah kembali selepas demam lama aritu. Alhamdulillah syukur..

Arini ada kenduri. Tak tertahan makan jugak la sket. Adeh.. Kantoi lagi.. Susahnya berdiet masa cuti yang banyak undangan kenduri.. huhu..

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥