♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, September 15, 2010

Meja Makan Kami

Salam sejahtera...

ini cerita dah basi okkay... tapi Mama tetap nak cerita jugaks.. hehe.. akhirnya rumah kami ada jugak meja makan. sebelum ni ada jugak meja makan tapi yang jenis rendah ala2 meja jepun tuh. kami beli ni pon sebab si kecik iman bukhari tuh dah pandai memanjat naik wat konsert bagai atas meja. sampai nak berbuka puasa pun jenuh nak kawal. juadah berbuka menyelerakan.. tapi disebabkan asyik nak kawal iman, makan sikit jerk dah kenyang.. iman.. iman..

sebenarnya Mama dah lama sarankan pada Ayah untuk beli meja makan namun kata Ayah meja tinggi pon dia boleh naik. so Mama diamkan aje la. sampai la satu hari iman tumpahkan air sejag. air feveret Ayah lak tuh. baru minum segelas. huahuahua.. pastu Ayah terus cakap "esok kita beli meja makan" hehehe...

so.. inilah meja makan kami yang biasa2 aje. asalkan tinggi tak boleh dicapai iman. masa nak amik gambar ni kerusinya letak elok2 la kan. pas amik gambar kerusinya letak jauh2 supaya iman tak dapat panjat naik. hehe...

~ meja makan kami.. simple tapi bermakna... d 1st one always be precious kan ~

Yang Ini Pun Best



12 comments:

MAMASYAZA said... [Reply to comment]

umah akak pun tak dak meja makan, kesempitan ruang, ada meja jepun ja..hehehe

gnesop.com said... [Reply to comment]

yg penting kegunaan meja tersebut..
harap lebih selesa dgn ada meja makan :)

mamaaerish@eb said... [Reply to comment]

wah... boleh geng aerish nih... wat konsert ats meja sbb kami pn mmg pakai japanese table tuh... tapi aerish naik jer pandai... turun gayat... ahaks... ;p

Zaidah said... [Reply to comment]

kat rumah zai beja makan kat dapur tu keciklah plak...dah tambah ahli baru dah tak cukup kerusi...hehehe

umialya said... [Reply to comment]

pandai iman, dia sygkn mamanya, tu le sbbnya dia tumpahkan air feveret ayah, kiranya berkias le tu!!

echa said... [Reply to comment]

Pandai si iman cr idea cam ner nak penuhi impian mama.....

mamaiman said... [Reply to comment]

@MAMASYAZA

beli meja makan ni pun sebab si iman la..kalo tak..takde pon takpe..sebab memang jarang guna pon..

mamaiman said... [Reply to comment]

@gnesop.com

ye..betul tuh gnesop..sekarang nih dah habis ramadhan..guna letak barang ajela..barang yg tanak bg iman capai..hehe..

mamaiman said... [Reply to comment]

@mamaaerish@eb

yeke mamaaerish? isk..rupanya ada geng jugak ek.. ingatkan iman aje suka wat konsert atas meja makan...

mamaiman said... [Reply to comment]

@Zaidah

meja kami pun kecik jgk kak zaidah..saja beli yg kecik aje..ayah iman cakap nanti2 ada umah sendiri beli la yg besar sikit...hehe..

mamaiman said... [Reply to comment]

@umialya

a'aa..betul tuh umialya..hehe..

mamaiman said... [Reply to comment]

@echa

hehe..anak mama la katakan kan echa...

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥