♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, September 22, 2010

Memori Terindah Dalam Hidup Seorang Wanita

Salam sejahtera...

Balik jamuan perpisahan sempena persaraan PK1 kami tadi dalam keadaan hujan selebat alam. Ambik Iman pun terpaksa masukkan kereta dalam porch umah opah sebab hujan lebat sangat. Pakai payung pun konpem kena hujan.

Balik2 Mama on lappy. Saja tengok2 blog jap. Tengok kat shoutbox ada teguran daripada En Qzzy pasal gajet slide pic Mama kat atas blog tuh memberatkan loading blog Mama. Mengambil kira teguran tersebut, Mama buat keputusan remove 1 slide dan tengok memang lebih cepat loading.

Tapi takkanlah Mama nak buang camtu aje kan. So, Mama letak dalam entri jelah. Nanti bila2 nak pakai ada lagi kod dia kan. Walaupun sebenarnya memang masih boleh trace kod dia bila kita bukak akaun kita, tapi ala2 malas jerk nak search2 kan. Tempek kat entri jela nanti senang nak cari. Hehe...

Ni la dianya....




Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥