♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Sunday, October 3, 2010

Entri Khas Untuk Achik Anna

Salam sejahtera...

Ini entri bergambar. 
yang rindukan telatah si comel Iman dan Aisyah.
Layan jerk Achik Anna yer...


Iman sibuk nak main lappy

suka bagi pose cenggini laks skarang nih..

aksi ala2 putera raja men pedang la kengkunun..

pose istimewa anak raja nampak gigi tak cukup korum lagik

nak paksu dukung bila tengok tok abah layan adik Aqil

susah woo nak snap pose menarik iman cenggini..

ni pulak pose istimewa kakak Aisyah..pun susah nak snap..

ni pun susah nak snap..setelah berkali2 try ni la yg paling cun..

last2 tok mama pegang la senang sket,.hehe..

pose istimewa kakak Aisyah untuk Achik Anna...


Nota Mama : Macam dok obersea laks dah Achik Anna nie..haha..


Yang Ini Pun Best



1 comments:

Tinta said... [Reply to comment]

haaa..taw xpa..dah macam kat abersea dah..lama kemain nak tunggu sampai tepen.haha.insyaAllah minggu achik ana balik.hehe

comelllnya anak2 I neh..aduss~

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥