♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, November 2, 2010

Busy Week



Salam sejahtera..

Makin ke penghujung sesi persekolahan, makin sibuk la insan bergelar guru. Dengan nak menyemak soalan periksa, time tu la nak kena key in data, siap nak kena gi PPD lagi nak submit. Tengah2 sibuk2 tu datang pulak PK Kokurikulum mintak tolong murnikan bajet Hari Kokurikulum lalu. Adoi..fenin fenin..

Ditambah lagi dengan keadaan diri Mama yang tak berapa sihat. Mungkin alahan kot. Sentiasa rasa seram sejuk macam nak demam. Ditambah lagi dengan cuaca sekarang yang tak menentu. Bertambah2 la seram sejuk Mama ni ha. Macam malam tadi, lebih kurang jam 9 Mama dah terlena. Solat Isyak dan iron baju kerja Mama dan Ayah pada jam 5 pagi. Haha.. Jarang berlaku rasanya tuh.. Iman pun turut bangun join sama.

Pas dah siap iron baju Mama lepak dengan Iman tengok tv jap. Sebab masih terlalu awal dan terlalu sejuk nak mandi. Tetiba Ayah bangun...

Ayah : Tak kerja ke?
Mama : Kerja.

pastu Ayah tengok jam...

Ayah : Laa..belum kul 7 lagi..
Mama (hairan) : Kul 6 pun blom..

Haha.. Ayah ingatkan dah nak siang rupanya masih awal pagi lagi. Mungkin sebab Ayah tengok Iman pun dah bangun kot.

Minggu depan ada kursus pulak. Adoi..malasnya lahai.. Dari pagi ke petang, 2 hari berturut2 lak tu. Nasib baik la tak kena bermalam. Kalo tak, Mama mintak excuse la. Tak larat haih..

Ada jugak cerita kami sekeluarga ke Zoo Taiping hujung minggu lalu. Tapi blom sempat update disebabkan kebizian ye.. Insya-Allah nanti Mama update lagi..


Yang Ini Pun Best



3 comments:

eB ezrin said... [Reply to comment]

eh ader kursus lagi ker nk abis taun dh nih?...

Tutup Blog said... [Reply to comment]

kursus...
sensitip betoi ngn kusus nie..
yela cik hubby oways g kusus kan...

mamaiman said... [Reply to comment]

mamaaerish : hjg2 thn ni lagi banyak kursus..nak habiskan duit..kononnye la..padahal gi dekat ni je..

zurazari : mmg sensitip..tensi jerk bila kena g kursus..

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥