♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, January 25, 2011

Majlis Persaraan Ustaz Abd Halim Mahamad Saman, 1985-2011

Waaahh..ini cerita lama. Tapi baru berkesempatan nak cerita. Maklum la bila dah mula kerja balik ni, masa memang la sangat2 cemburu gitu. 

Sebenarnya gambar dah lama upload cuma jadi pekasam dalam folder je. Hehe.. Kat sini Mama nak cerita la hari persaraan ustaz kami, Ustaz Abdul Halim bin Mahamad Saman. Kira cerita bergambar la best sikit ek... Jom baca sambil tengok gambar...

jamuan guru dan kakitangan




potong pulut kuning
dan acara suap menyuap
cam pengantin lak..heh..





aritu kami makan bihun goreng dan pulut kuning lauk rendang ayam je
sebab kang pas balik sekolah ada jamuan di luar

yang diraikan
Ustaz Abdul Halim bin Mahamad Saman



sebahagian guru dan murid

penyampaian hadiah dan cenderahati







persembahan khas untuk ustaz



bukti ustaz disayangi anak didiknya



Ok, itu aje gambar majlis persaraan ustaz kami. Ustaz bersara pada hari Khamis, Isnin depannya dah ada pengganti. Ustaz juga. Legalah kami bila ada ustaz jugak...

Selamat bersara dan berehat dari perkhidmatan kerajaan buat ustaz kami...



Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥