♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Saturday, January 29, 2011

Cute Lagi Cantik

Minggu ni sangat penat. Walaupun sebenarnya tetiap hari tetiap minggu pun penat bila dah start kerja semula ni, tapi minggu penatnya extra sebab sekolah 6 hari. Arini Sabtu ada Kem Bestari Solat. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun ada kelemahan dan kekurangan sikit2. Biasalah tu, insya-Allah akan diperbaiki pada kem seterusnya.


Mama dan Iman di rumah Tok Abah. Malam tadi kami tido sini. Ayah demam, Mama pulak kena ke sekolah,  Achik Ana balik, so Mama saja cadangkan pada Ayah supaya bermalam di sini. Nanti tak la letih Ayah nak jaga Iman sorang2. Achik Ana boleh tolong jaga.


Eh, apa kena mengena dengan tajuk entri ni eh?...


Petang semalam masa Mama sampai rumah Tok Abah, tengok ada bungkusan tertera nama Mama. Mama dah dapat agak isinya. Inilah dia...




diaper bag cute
pic kredit to Kak Ida..ni kes malas nak snap gambar la ni..hehe..


Cantik kan? Mama order dah lama sebenarnya. Masa awal2 cuti aritu lagi. Tapi disebabkan tempahan banyak, kena la ikut Q kan. Minggu ni Mama terima. Syioknyaa... Terus gi sekolah pagi tadi bawak beg pink yang comel tu.


Sebenarnya Kak Ida ada jugak buat tote bag, purse, beg duit syiling dan sebagainya tapi Mama saja order diaper bag sebab ianya besar. Selain pakai gi kerja, boleh jugak letak alat2 solek anakanda2 Mama nanti. Maklum la nanti ada anak 2 tentu makin bertambah besar la beg Mamanya.


Kalau nak order boleh jenguk2 blog Kak Ida. Ada pelbagai jenis fabrik untuk dipilih. Mama ingat nanti nak order lagi. Design fabriknya semua cantik2 dan cute. Memang dari jenis yang berkualiti.


Ok lah, sebenarnya nak cerita pasal diaper bag tu aje arini. Nanti bila2 free dan ada cerita2 best Mama update lagi ye...

Yang Ini Pun Best



5 comments:

Tutup Blog said... [Reply to comment]

sangat comel dear=))

Unknown said... [Reply to comment]

mmg chumel..brkenan la..mama iman jaga dri tau,jgn lasak ngt keje tu..huhu

fizanur said... [Reply to comment]

ha..aa la. cantik.

Set yang lengkap untuk BF mom

mamaIMAN said... [Reply to comment]

comel kan? hehe..
nak order boleh tgk2 blog kak ida..

ummi zayda : thanks atas nasihat..kdg2 terlupa diri peknen..siap angkat2 benda berat sebab takde sape nak tlg angkat..hehe..

AinulMalik said... [Reply to comment]

sangat comel la beg tu..thanks sharing link :)

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥