♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, February 8, 2011

Cara Menguji Kehadiran FIR pada Premium Beautiful Anda

Sebelum ni Mama pernah buat satu entri berkaitan Premium Beautiful. Bangga juga memilikinya sebab memang banyak kebaikannya. Cuma yang Mama risaukan adalah FIR nya. Sebab Mama beli dah lama (2007), Mama risau FIR nya dah kurang.


Oleh sebab itu Mama bertanya pada yang lebih arif, Kak Emma kat facebook beliau. Inilah jawapan beliau :



Lega dengan jawapan beliau itu. Hehe.. Insya-Allah Mama akan cuba ujian menguji sama ada FIR masih ada atau dah takde di rumah. Di sini Mama copy sket dari blog Kak Emma tentang cara menguji kehadiran FIR pada PB. Thanks Kak Emma...




'Simple' test untuk menguji kehadiran FIR
Cara nak test di keseluruhan Premium Beautiful masih ada Far infrared FIR :-

1) Paling mudah - rasailah kehangatan far infra red dibadan anda dengan belakang tangan anda.


2) Cuba ambil bawang merah, balut kan Premium Beautiful pada bawang tu, selepas 30 minit...bawang itu jika dimakan mentah atau di bau terus sudah 
tidak rasa maung.








3) Kita ambil sebatang rokok, cuba balutkan ia pada Premium Beautiful, selepas tu suruh perokok tu hisap rokok tersebut....rokok tersebut akan kehilangan rasa sedap menghisap rokok tu........ni satu cara hendak stopkan tabiat suami2 kuat menghisap rokok.

Yang Ini Pun Best



2 comments:

AMIIZAA@Mieja said... [Reply to comment]

mama, size ukuran ikut size bdn kan? bermakna kena ukur segalah yer?

mamaiman said... [Reply to comment]

ye..ikut saiz badan..saya pun x pandai ukur sendiri..kawan yg jual tu yg ukur... ;)

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥