♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Friday, March 11, 2011

Senyap Lebih Baik

Tengok la.. Camne la Mama tak gerammmmm..... grrr... Camne nak buat ni ek. Nak marah kesian, nak pukul kang dia pukul kita balik sebab dia ingat pukul tu takpe. Last2 senyap..ambik henset snap gambar.. Lepaskan tensen di blog saja la Mama oii... Nanti bila Iman dah besar, Iman baca kisah ni mesti Iman senyum je kan melihat Mama menahan kesabaran di dalam gelora emosi yang tak stabil dek kerana hormon preggie sekarang.. haha..




Tinggal sekerat botol dah bedak dituang atas lantai, atas meja solak. Tengok la meja solek Mama mana ada apa dah. Semua letak tinggi2 supaya tak dapat dicapai Iman. Sampai kadang2 kita pun tensen sebab penat nak menggapai2 benda2 yang dah letak tinggi2... hurmmm....


Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥