♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, April 26, 2011

Pinky?

Apakah yang pinky itu? Adakah Mama ni seorang peminat fanatik PINK? Haha.. takdelah.. Saja je tu.. Sebenarnya nak cerita Mama baru beli mouse berwarna pink. Taklah pink sangat pun. Warnanya putih ada line pink sikit.

Taktau la anda bagaimana. Tapi kalau Mama buat kerja2 di laptop tak boleh kalau tak pakai mouse. Nanti sakit bahu, sakit jari, sakit tangan, semua sakit. Dan kerja jadi lembap. Haha..

Sebenarnya memang dah ada mouse dah pun sebelum ni. Tapi adakalanya terlupa bawa ke tempat kerja. Masa tu mula la takde mood nak buat kerja2 di laptop sebab kerja jadi slow. Tension betol.. Yela, mana taknya, laptop ni digunakan di rumah dan di tempat kerja. Setiap pagi Mama akan packing laptop, kabel dan mouse masuk dalam beg untuk dibawa ke tempat kerja.

Kadang2 dah terlewat ke apa mula la kelam kabut sampai tertinggal kabel la mouse la. Oleh yang demikian Mama beli lagi satu mouse untuk disimpan saja dalam beg sebagai kegunaan di tempat kerja. Yang lama tinggalkan saja di meja komputer di rumah. Insya-Allah diharapkan lepas ni takde la Mama tension2 lagi bila tertinggal mouse macam dulu2 kan..

Jom tengok mouse baru Mama...




Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥