♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, April 27, 2011

Sambung Bersiap

Hari ini Mama agak penat walaupun cuti. Daripada pagi mengisahkan barang2 persiapan untuk berpantang nanti. Packing pakaian dan peralatan adik tu dah tentulah kan. Juga pakaian dan peralatan Mama, abang Iman dan Ayah. 


Siang tadi dah basuh dan jemur pakaian adik. Malam ni projek melipat dan menyusun pakaian tersebut ke dalam kotak yang akan dibawa ke rumah Tok Mama nanti. Juga sebahagiannya dimasukkan ke dalam beg yang akan dibawa ke hospital nanti.


Walaupun agak penat berbanding ketika anak sulung dulu, namun kali ini Mama lebih berpengalaman dan dah dapat agak benda apa yang nak diguna ketika di hospital dan ketika berpantang nanti. Rasanya persiapan kali ini agak teratur walaupun persiapan masa nak menyambut Iman dulu pun rasanya dah ok, cuma mungkin masa tu Mama tak banyak bersiap untuk diri dan suami. Lebih kepada menyediakan barang2 keperluan si anak saja.


Mama juga dah siap2 basuh botol2 susu yang akan digunakan untuk menyimpan ebm nanti. Semuanya Mama dah snap gambar tapi tak larat rasanya nak tempek watermark dan nak upload malam ni. Esok2 lusa jika ada kesempatan Mama sambung cerita persiapan menyambut orang baru ni secara detail beserta gambarnya ya..


Mama pun teruja nak share di sini tapi disebabkan keletihan, ditambah dengan ditimpa hujan ketika check up petang tadi, lagi la menambah lesu di badan. Nak tidur dulu.. Esok sambung cerita lagi... ;)

Yang Ini Pun Best



2 comments:

AMIIZAA@Mieja said... [Reply to comment]

take care nur:) kejap jerk dah nak bersalin...iman nak dpt adik dah :):)

kiss utk iman:)

Anonymous said... [Reply to comment]

A lοt hаs bеen ԁiѕcuѕsed about this aгеа beforе, but
theгeѕ a couple of rеplies in this
threaԁ worth геmembeгing.

Boοkmarked.

my blog: unsecured debt consolidation loans

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥