♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Monday, May 9, 2011

Hobi Murid Ku?

Adakah murid2 sekolahku saja begini? Atau adakah murid2 zaman sekarang gemar kumpul dan main pemadam bebanyak camni?

hasil rampasan ;)

Fenin kepalau memikirkan hobi felik murid2ku ini. Daripada tahun 1 sampai ke tahun 6 sama je. Cuma mungkin tahun 6 tu kurang sket la kot.

Gambar yang Mama snap kat atas tu adalah pemadam milik murid tahun 1! Percata tak? Percayalahhhhh.... ;)

Mama pun tak pasti cara diorang main pemadam ni camne. Tapi rasanya sejak Mama mula menjejakkan kaki ke sekolah ni lagi memang murid2 sini dah ada hobi pelik ni.

Hari2 beli pemadam 2,3 ketul. Kumpul. Pastu lama2 jadi bertimbun la. Tapi murid tahun 1 yang Mama 'rampas' pemadam dia ni adalah pemegang rekod 'tuan punya pemadam paling banyak' la setakat ni.

Rasanya murid2 sebelum ni kalau Mama rampas pun taklah sebanyak ini. Mungkin dalam 5 ketul camtu je kot paling banyak. Ini sampai dekat 60 ketul yang bernilai rm12.

Fuh..mau pengsan mak paknya kalo tau ni. Tapi menurut murid itu, parents dia tau. Tapi dia ni duk dengan opah. Tau jela dah nama pun opah, kalau cucu wat salah mungkin marah sikit2 jela kot. Tah la...

Sekarang ni pemadam2 tu semua Mama simpan. Bagi 1 je kat dia. Nanti hujung tahun Mama bagi la balik. Takkan nak wat harta pulak kan... ;)


Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥