♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, July 20, 2011

Kenduri Pak Long

10 Julai lalu berlangsungnya majlis perkahwinan Pak Long Iman & Bunyamin a.k.a. abang sulung Ayah. Oleh kerana Mama masih dalam hari, so Mama hanya datang dan duduk saja. Itu pun mula2 je, bila semua dah semakin sibuk Mama pun dah tak boleh duduk lagi.

Sampai sekarang Mama belum tengok lagi gambar2 perkahwinan Pak Long sama ada di rumah pengantin perempuan di Ipoh atau majlis di rumah Nenek. Maklum sajalah, masa tu Mama baru 30 hari. Walaupun sebenarnya mungkin dah kuat sikit, tapi Mama taknak la terlalu aktif bergerak. Nanti kalau badan sakit Mama juga yang nak menanggungnya...

Pagi itu diadakan marhaban untuk Adik Bunyamin. Mungkin rancangan last minute ke taktau la Mama, takde la pulak disediakan buaian beria2 kan. Bunyamin hanya diletakkan di atas toto kecik yang Mama bawa saja. Takpela dik, yang penting meriah... ;)

Bunyamin ;)

semua orang sibuk

Kebetulan Tok Mama dan keluarga Abah (Abang Mama yang merupakan ayah susuan Iman) datang awal. Dapatlah sama2 marhaban si Aqil. ;)

Tok Mama dukung Bunyamin sebab dah mula kelaparan
Ummi dengan Aqil yang segak berbaju melayu

Dah terfikir nak masukkan dalam blog, so Mama ambik jugak la gambar tempat makan pengantin ni supaya tak la takde langsung gambar suasana kenduri kan. Insya-Allah nanti kalau dapat gambar2 pengantin Mama update lagi. ;)

simple but nice ;)

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥