♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Saturday, March 17, 2012

Luar Ke Dalam Ke Semua Pun Geram

Cuti2 ni sesekali Abang Iman kena 'kidnap' dengan makcik2 dan pakcik2 dia. Siang jela. Kalau malam Mama tak berapa harap sebab Abang Iman kan kerap mengigau malam. Biasanya mesti cari Mama, menangis2, lama baru sambung tidur semula. Pernah 2,3 kali je bermalam dengan makcik2nya. Mama berat hati tapi diorang beria2 so relakan sajalah.

Biasanya bila Abang Iman takde, Adik pun berpeluang la main segala mak nenek lori la bas la bomba la kepunyaan Abang Iman. Dan Adik sekarang punya satu tempat feveret dia. Hari2 pun nak masuk situ. 

 

Biasanya bila dah masuk bawah meja tv ni Adik pandai turun sendiri. Tapi haritu mentang2 Abang takde, Adik pun ala2 manja terlebih la pulak. Dah tak reti pulak nak turun sendiri makanya huk hek huk hek mintak tolong Mama. hihi.

Sebelum keluarkan Adik, snap gambar dulu. Upload masuk fb. 2,3 minit kendian tiba2 ada notification, Mama ditag. Klik2 tengok2 gini citernya ha..


Kelakar kan? Sampai dalam pc pun ada yang nak cium Bunyamin. Kalau kat luar... sila bayangkan... ;)

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥