♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, January 15, 2013

EBM Bersama Tuan Empunyanya

Mencuri sedikit masa sebelum pulang ke rumah ketemu anak2, update blog kesayangan yang dah lama juga bersawang sana sini. huhu..


Anakanda Bunyamin.. memang pantang Mama masuk stor ambik ebm untuk dicairkan buat bekalan ke rumah pengasuh keesokan harinya, pasti dia pun turut sama terkedek2 mengekori dan terhegeh2 memanjat deep freezer nak kuis2 ais yang menebal di sudut dinding freezer.

Semalam Mama sengaja angkat Bunyamin dan snap gambar bersama ebm miliknya. Rasanya Mama belum pernah snap gambar ebm ni bersama tuan empunyanya ini.

Walaupun hari tu cuti lama tapi Mama tak berkesempatan mengira stok terkini ebm Mama. Rasanya dah semakin menyusut. Tengok sajalah dalam gambar tu, dah nampak dasarnya. huhu. Ada sebelah bahagian je lagi sebelum nampak keseluruahn dasar freezer.

Ada rasa gundah di hati sebab perjalanan berbaki 5 bulan lagi. Memandang ebm yang ada rasa dup dap dup dap di dada. Tapi Mama yakinkan diri bahawa susu Mama sentiasa cukup buat si comel Bunyamin.

Moga rezeki untuknya sentiasa melimpah ruah. Amin.. ;)

Yang Ini Pun Best



2 comments:

Unknown said... [Reply to comment]

Meriahnya. Anak saya baru 9 bulan tp stok da tinggal 1 ketui je..

mamaiman said... [Reply to comment]

meriah ke sis?
dah tak semeriah dulu.. huhu..

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥