♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Friday, March 1, 2013

C.U.T.I

Ceaa.. tajuk main titik titik je sekarang keennn...

Dua minggu berturut2 Mama ada program hari Sabtu. Syukurlah minggu ini free. Sebenarnya bukan la kerap sangat ada program hari Sabtu. Tapi bila berturut2 ni, terasa la jugak penatnya. Nak2 lagi kalau ada yang mula mempertikaikan kerja Mama.

Mama rasa, Mama ni takde la workaholic pun kot. Bekerja hanya pada waktunya. Jarang sangat bawak kerja balik rumah sebab tau dah mesti takkan buat nyer. Lagipun buat masa ni menetap di rumah sewa takde tempat khas untuk buat kerja. Insya-Allah kalau ada rumah sendiri nak buat sedikit ruang bekerja yang khusus supaya anak2 takde la mudah nak kacau masa nak buat kerja. Itu pun mungkin kerja2 yang memerlukan kejar due date je kot. huhu.


Rumah memang macam tongkang meletup dah kot. Balik rumah memang tak sempat nak mengemas. Nak2 pulak seminggu dua ni Bunyamin memerap sangat. Taktau la kenapa. Mak mertua cakap mungkin sebab Mak Njang mengandung tu tapi sejak tau Mak Njang ngandung takde jumpa2 lagi Mak Njang. Petuanya kena suruh Mak Njang mandikan Bunyamin nak hilangkan merapnya tu. Taktau la..

Insya-Allah cuti Sabtu Ahad ni nak mengemas rumah apa yang patut. Kain nak lipat, nak mop lantai dan nak sapu sawang kat dalam bilik mandi. Teruk sangat dah rupanya sawang dalam bilik mandi tu. Nak cuci lantai bilik mandi jugak. Sakit mata tengok serba serbi tak terurus tapi badan tak upaya nak uruskan. Harap2 cuti ni berkesempatan nak buat itu semua. Tanak target banyak2, mana yang serabut sangat je kita uruskan dulu. huhu.

Ok la, nak sambung buat kerja.. ;)

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.

♥ Add Your Link Here ♥