♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Thursday, April 25, 2013

Breastfeeding Journey With Bunyamin : KIM

KIM.
Kumpulan Ibu Menyusukan.

Itu grup feveret Mama di facebook. Macam2 info berkaitan penyusuan susu ibu insya-Allah ada dalam grup tu. Cuma kena rajin gali dan cari jela.

Ibu2 menyusu tu silalah join grup ni ye. Tapi sebelum nak post tanya apa2, cari dulu kat file tu. Kalo takde or tak jumpa baru post soalan ye. 

Sebab nak elakkan soalan berulang. Kadang tu orang ambik kesempatan meniaga. Bukan apa, kesian ibu2 yang nak cari info pasal penyusuan ni. 

Tapi sekarang ni soalan pun kena tapis dengan admin dulu. Kalau tanya sekarang, mungkin malam atau esok baru post kita float. Bergantung pada masa lapang admin la nak baca post kita. Kalau nasib baik admin tengah online, ok la. Float terus post kita. Tu pun kalau soalan tu mematuhi etika KIM ni.

Tu sebab better cari dulu info kat file dulu ye. Eh lupa pulak.. nak join klik sini ye..

https://www.facebook.com/groups/KIM.susuibu/

Mama mula kenal KIM ni masa dalam pantang Bunyamin. Sekitar bulan Jun 2011. Sampai sekarang masih suka tengok gambar2 ebm kawan2 di sana. Tapi masa agak terhad nak tengok semua.. macam dulu hari2 bukak.. sekarang ni jarang dah bukak..




Memang KIM ada wat sticker kereta. Tapi masa tu Mama tak beli pun. Sampai la baru2 ni ada new design. Lawa pulak Mama tengok. Lalu 'terbeli' la pulak. huhu.



Murah je. Sekeping RM10. Mama beli 2 keping. Cadangnya nak hadiahkan kat Mak Njang yang insya-Allah akan join d club Oktober ni. Jarang jumpa dia sejak dia kawen. Tambah2 dah peknen lagi la jarang coz dia masih dalam fasa alahan.

RM10 sahaja


Belum tampal kat kereta lagi. Sibuk apa tah taktau la. huhu. Nanti dah tampal Mama show off.. huhu..

Kalau berminat boleh contact Kak Syim ye..

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥