♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Wednesday, July 24, 2013

Melawa

Faham tak bahasa orang kampung ni? Hihi.. Melawa.. tu maknanya nak cantik2 la..

Ala.. tajuk je gitu.. takde makna pape pun.. Saja pengaruh rakan tak sebaya.. atau dalam kata lain pengaruh iklan.. hihi..

Saja nak mencuba je. Mama ni biasanya hangat2 najis ayam je.. bukannya rajin sangat nak cuci muka ke apa ke. Lagipun alhamdulillah muka pun tak bermasalah sangat dah sekarang ni.

Jangan masa sekolah dulu.. Huii teruk betul muka Mama ni. Macam menternak jerawat je. Pengaruh hormon kot..

Alhamdulillah masuk U masalah jerawat yang teruk dah takde. Taktau pakai apa tah. Tiba2 hilang.

Tapi parutnya kekal sampai sekarang. Huhuhu sedey.. Tengok orang cantik2 dia pun sibuk nak jugak. Padahal pemalas lipas.. huhu..

Ok.. nama skincare yang Mama try ni Tabita. Mungkin ada yg pebah dengar kot. Tabita ni memang ok sangat2. Sampai yang fake pun berlambak. Tapi in shaa Allah la yang Mama beli ni dari trusted seller.

Sebelum beli ni pun Mama dah lama aim. Duk baca blog dia hari2. Memang yakinla dengan seller ni coz dia pun memang teliti dulu ingredient produk dia sebelum jual.

Aritu dah pakai dalam 4, 5 hari pastu stop jap sebab tak sihat. Terussss stop seminggu kot. Haa kan dah kata.. huhu..

Tapi bukan stop sebab tak ok. Stop sementara virus M melanda je. Pastu ni dah 3 hari sambung pakai balik.

Nak tergelak pun ada. Mama beli trial pack je dulu. Nak try dan yang lebih utama harganya boleh tahan jugak la yang full pack tu. Ok jom try dulu la.

Yang nak tergelak tu bukan apa.. Trial pack ni RM130 tapi kecik tomei je bekas2nya. Risau cepat habis maka Mama pakai sikit2 je. Jimat..huhu..

Takde kesan sangat. Mungkin sebab terlalu sikit Mama pakai. Sampai la 3 hari kebelakangan ni, Mama pakai banyak sket.

Dalam 3 hari ni dah terasa pedih2 kat muka. Rasa macam kulit muka nak menegang. Memang akan ada pengelupasan. Kat hidung dah ada sikit2. Yang aritu masa pakai sket2 tu apa pun takde cuma kulit jadi lembut la..

Ok, gambar sebelum pakai ada tapi segan nak letak. Tunggu la kalau Mama rasa sesuai Mama tempek sini ye.

Dan yang lebih penting perlu la nampak perubahan baru sesuai nak tempek kan? Adakah Mama berjaya transform jadi ct? Haha.. verangan je kan.. ;)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Yang Ini Pun Best



0 comments:

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥