♥ PLEASE READ THIS DISCLAIMER BEFORE READING ♥

This blog is MY PERSONAL BLOG based from my personal life, experience and opinions. If you do not like on what i wrote or else, you are free to leave this blog.

Please don't just simply copy my writing without permission. Do respect my freedom.

Recent Posts

Tuesday, January 4, 2011

Top 50 - Top 25 - Top 10

Minggu pertama persekolahan. Minggu yang sudah semestinya sibuk. Macam2 benda kena setel. Bukan saja tugas hakiki mengajar, malah ada juga tugasan sampingan itu ini itu ini. Sebenarnya nak buat entri "minggu yang sibuk" saja. Pastu nak google cari gambar orang sibuk saja macam entri INI dulu. Tapi bila terpandang kat dashboard cerita INI, terus stop wat kerja jap nak update di blog. Haha...


Mama pernah masuk Show Your Teeth Baby! Contest 2010 yang dianjurkan oleh ex-schoolmate Mama, Harlinda Halim. Aritu ada terbaca Iman berjaya masuk Top 50 tapi masa tu memang amat sibuk nak update blog. Ni baru berkesempatan sikiiiiiittt nak curi masa pasal cerita ni.


TOP 50
nampak tak Iman di kiri atas sekali?
gambar pertama..adakah berjaya mara hingga tempat pertama?

Hari ini Mama tengok rupanya dah ada Top 10.. Muahaha.. Punya la lama tak tengok blog kan. Kalau dah ada Top 10 mesti dah ada Top 25. Terus bukak blog Linda sambil berdebar2 tunggu gambar Iman muncul ke tak. Internet di sekolah adalah sedikit slow berbanding di rumah. Tengok2....

TOP 25
ada Iman di situ...
juga gambar yang pertama...
dengan giginya itu...

Terus tengok Top 10 pulak. Juga sambil berdebar2. Haha.. Eksaited lebey je kan.. Juga lama jugak nak muncul gambar.. Ingatkan reramai macam Top 50 dan Top 25 aritu..rupanya cenggini...haha..

TOP 10
haha..teruja Mama dia..
juga gambar yang pertama..
kalau la ini time nak umum keputusan kan best..
hehe..

Tapi Mama kena buat assignment la pulak ye.. Insya-Allah Mama cuba buat... Go Iman go.. Moga ada rezeki Iman...

Yang Ini Pun Best



1 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

hehehehe...comelnya imannn...

Post a Comment

♥ My Disclaimer ♥

Ini adalah blog peribadi. Segala isi kandungan dalam blog ini berkisar tentang kehidupan peribadi saya bersama keluarga dan teman-teman. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah bersifat peribadi. Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit kepada mamasayangiman.blogspot.com.

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jeli sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

Sekian, dimaklumkan.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal picture/
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers


♥ Add Your Link Here ♥